Los bericht bekijken
Oud 11 april 2004, 23:37   #9
Kay
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 maart 2004
Berichten: 95
haarverlies maar de oorzaak???

ik weet niet of deze thread hier wel thuis hoort maar dat merk ik gauw genoeg.
Ik wik even mijn verhaal vertellen hier op dit forum,en ik hoop natuurlijk dat iemand met die verschijnselen die ik nu hebt zich kan indentificeren.
Ik heb een Ht laten doen zo'n 5 maanden geleden nu en sindsdien ook met finasteride gestart.In die afgelopen maanden heb ik mega haaruitval geconstateerd,wat dus voorheen niet het geval was.Ik ben ook met fina gestopt nu 3 weken.De verschijnselen die ik nu hebt zijn het volgende:
vettighaar,broos,stug,schilfers,kortom futlooshaar.Door dit alles heb ik veel jeuk.Dit alles is gekomen door Finasteride,want voorheen had ik hier nooit last van.Nu ben ik langs de dermatoloog geweest en die heeft me Ketoconazol hoofdgel; voorgeschreven en ijzertabletten en ook is er bloed afgenomen,dit alles is 3weken geleden gebeurd.Nu ik met fina ben gestopt is er niets veranderd verlies nog zo'n 200 haren gemiddeld per dag.Wat ik dus het vreemde vind is dat ik niet op 1 plek haarverlies maar overal(hoofd) .Als ik nou een kaal plekje zou zien ergens dan zou ik de oorzaak beter kunnen inschatten,maar het is gewoon flink uitgedund de afgelopen5maanden en het stopt maar niet!Tot zo ver mijn verhaal.
Kay is offline   Met citaat reageren