Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2013, 08:43   #7
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Leuk, die zwellingen, krijg je een beetje een oosters uiterlijk

Ik zou over dat schuren niet zo inzitten. De haarwortels groeien echt heel snel vast. Na twee dagen kan wrijven al niet veel kwaad, na een week zitten ze ook wel trekvast en na drie weken hoef je ook over stoten (tegen keukenkastjes en zo) niet meer in te zitten.

Die jeuk moet je maar zien als teken dat het geneest. Tenminste, als het er verder goed uit ziet natuurlijk. Als het te erg wordt kun je altijd nog een lekkere douche nemen, het water dat er langs stroom verdrijft misschien voor een poosje het gejeuk.
Haha.. Oosters uiterlijk? Was het maar zo.. Ik kan zo auditie doen voor Avatar 2

Goed om te horen.. maar het is theoretisch nog maar 1,5 dag geleden (dinsdag werd dit gebied behandeld) Afijn..ik zie niets geks dus ga er maar vanuit dat het goed komt.

Wbt de jeuk. Douchen? De jeuk is op het transplantatiegebied he, niet op het donorgebied.
__________________
My regimen:

01-2013: Fue 2500 Grafts Prohair Clinic Zone 1+2 (Oppervlakte 49cm2/50 grafts cm2)
01-2013: 2 capsules Keratene Alpha active Retard per dag GESTOPT: Geen resultaat
01-2013: 1 capsule Biotine (5000 mcg) per dag
Neem ik nog af en toe
Harbour is offline   Met citaat reageren