Los bericht bekijken
Oud 10 april 2013, 19:01   #65
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ja maar dan moet je fina opgeven... zowiezo geeft dit weer meer haaruitval hoor , natuurlijk je staat vrij om te proberen

met duta is dit onmogelijk te gebruiken , dus daarmee is mijn intresse erin weg
ik ken mensen dat geen fina verdragen en zich waagden aan deca enkel , hun haaruitval versnelde volgens hun , dus in die regel , op eigen risico
al ziet het er op paier wel safe uit
anavar word ook door vrouwelijke bodybuilders gebruikt omdat het amper androgenische effecten geeft
van al deze meds , is mijn stem verhoogd vind ik , fijner stem , geef mij susta en de stem word zwaarder , dieper .. ( energie is ook dag en nacht verschil dan , maar gezond is het niet )

als je fina slikt en deze moet opgeven om deca te doen, dan lijkt mij de kans heel groot dat je haaruitval zal krijgen, als is het nog maar van die fina enkel te stoppen...

er bestaat geen " safe " way met deze spullen , van mij mag je gerust eraan beginnen , maar er zijn nergens garanties... zelfs op waslijst van meds bestaat de kans dat er hier en daar wat hairloss komt , al worden de risicos wel sterk minder als je de juiste spullen gebruikt
ja maar als ik Sust zou combineren met fina dan neemt de kans op gyno toch toe? en remt fina niet de gains?
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren