Los bericht bekijken
Oud 14 augustus 2019, 21:10   #2
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Ik ben twee maanden geleden in Veldhoven behandeld en kan de kliniek zeker aanbevelen. Op het resultaat moet ik nog wachten, maar daar heb ik alle vertrouwen in. Alles verliep zeer professioneel, ook de arts was een slimme dame, wist precies waarover ze sprak en was zeer open en eerlijk.

Laat je niet beïnvloeden door "aantal grafts". Ze hebben in Veldhoven het maximaal aantal grafts per dag zelfs teruggeschroefd verleden jaar (van 1800 naar 1600 geloof ik). De reden is simpel: ze willen de grafts zo kort mogelijk buiten het lichaam hebben, en tegelijk alle grafts ook zorgvuldig bekijken en sorteren. Ze zouden best meer grafts kunnen doen, maar dat gaat of ten koste van de zorgvuldigheid, of de grafts moeten langer 'buiten' blijven. En dat gaat ten koste van de overlevingskans van de grafts.

Een ander voorbeeld van hun zorgvuldigheid: op elk bakje van ongeveer 100 grafts wordt steeds het tijdstip geschreven dat ze werden verwijderd. De grafts die het eerst eruit gingen, gaan op die manier ook altijd weer het eerst terug. Bovendien worden alle grafts direct gekoeld. Dit alles om de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden. Ook hun hygiene ligt heel hoog. Zo krijg je direct bij de deur al plastic sokken over je schoenen.

Alles wees erop dat bij Veldhoven kwaliteit 100% voorop staat. Uiteraard hangt daar wel een prijskaartje aan. Maar ja, dat is maar één keer, en de haren zijn voor de rest van je leven. Dus als je het betalen kunt, zou ik het zeker doen.

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 14 augustus 2019 om 21:13
KaleKiet is offline   Met citaat reageren