Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2019, 20:57   #257
Willow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2018
Locatie: België
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janneke100 Bekijk bericht
Bij mij zit het hetzelfde. Het is een dagelijkse survival, daar hoeven wij geen weekend voor te organiseren en ik denk zeker dat zoiets caloriën vreet. Ja, jammer hè

Ik ben niet goed in doseren. Ik heb 1 op 6 gedaan, per vergissing achteraf, maar maakt niet uit. in een bloemenspuit en kwartier voor het wassen op mijn droge haar gespoten tot het helemaal nat was, dat voelt lekker koel aan, stinkt wel. Toen toch maar de shampoo met Proctine Olamine mijn haren gewassen, uitspoelen en plantenspuit weer op mijn hoofd gezet en sprayen maar. Ook weer met 1 op 6. Niet uitgespoeld en het is nu droog, hoofd voelt schoon aan. Geur is verdwenen, haar is lekker zacht. Veel losse schilfers in mijn haar nu maar dat is juist goed denk ik, mij is het goed bevallen. Succes morgen. En Willow nogmaals dank voor de tip!

Ik was nog aan het tikken toen jij dit plaatste. Nee, maak je geen zorgen over de dosering. Ik heb nog 50/50 gedaan in het begin. Kan allemaal geen kwaad. Op een bepaald moment doe je het met je ogen dicht.


Yup, de boel komt wel los eh Zo begint het natuurlijk. Stap voor stap en beetje bij beetje.
Willow is offline   Met citaat reageren