Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2019, 22:02   #266
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Janneke, ik zal ook eens gaan googlen op jou shampoo, of in ieder geval met die piroctone olamine er in, wie weet vind ik wat.

Ik heb vrijdag gewassen met mijn shampoo en daarna dus appelazijn, alleen het is nu wel sneller vet en ik heb de afgelopen dagen meer jeuk. Ik kon de laatste tijd vier dagen door, dus wasdag en dan nog drie dagen daarna, maar morgen is dag vier en ik denk dat het morgen gewassen moet worden.
Ik ga de Ketoconazol er nog wel bij gebruiken, alleen dan minder en korter laten intrekken. En dan na de Ketoconazol de appelazijn.

Hoe lang is het verdund houdbaar? Lijkt mij omdat het zo zuur is, dat het wel een poos kan blijven staan, toch?

Janneke, jij hebt echt wel heftige hoofdhuidproblemen als ik dat zo lees... altijd al gehad of is dat op een gegeven moment begonnen?

Ik zie als hsp er ook voordelen hoor , want ik weet precies bij wie ik mij goed voel en bij wie niet, ik hoef soms geen uren op verjaardag, afhankelijk waar en bij wie het is en wie er allemaal zijn, ik kies een rustige plek op het schoolplein als ik mijn dochter ophaal, alleen op mijn werk vind ik het soms nog wel eens lastig, omdat daar alles gaat in de flow van de dag, maar daar leer ik ook steeds meer om niet alles en iedereen binnen te laten.

Bijzonder overigens wat jij aangeeft, dat je voor jouw gevoel geen reserves meer hebt. Zo ervaar ik dat ook. Er miet niet teveel bij komen, ik kan dan echt ontploffen. Het constante aan staan zuigt echt energie.
En dan zeggen ze dat je reserves dus naar je vitale organen gaan, die hebben dit het hardste nodig en níet je haren....
Maar ik heb geen idee hoe ik dit kan omzetten...
mexicang is offline   Met citaat reageren