Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2016, 20:54   #5
MonyetBotak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2016
Berichten: 2
Geslacht:
De kliniek is inderdaad nieuw, maar de arts en de verpleegkundigen hebben allemaal minimaal 10 tot 15 jaar ervaring met haarchirurgie. Verder is deze arts een van de 40 artsen in Nederland die voldoen aan de eisen van de Nederlandse Vereniging voor Cosmetische Geneeskunde. Voornamelijk het gesprek met de arts heeft me doen besluiten om me hier te laten behandelen.

Wat verder meespeelde was dat ik meteen terecht kon, wat mij goed uit kwam omdat dat ik enigszins haast had ivm een nieuwe baan. Ik had me hier echter zeker niet laten behandelen als ik twijfels had. De 20% korting was een bonus en had vrij weinig invloed op mijn keuze om me hier te laten behandelen.

Wat de foto's betreft, geen idee. Maar als ze suggereren dat het cliënten van hun zijn terwijl dat niet zo is, is dat inderdaad misleidend. Tijdens het consult heb ik overigens wel meer voor en na foto's te zien gekregen.

Wat ik overigens vergeten ben te melden is dat ze de haren in een nieuw ontwikkelde vloeistof bewaren voordat ze terug geplaatst worden, New Cell Technology noemen ze dit. Dit zou moeten leiden tot meer hergroei en minder initiële uitval. Ik ben nu een kleine 3 weken verder en ik schat dat 80% van de getransplanteerde haren er nog zit. Of ze daadwerkelijk ook meteen doorgroeien kan ik echter nu nog niet zeggen.
MonyetBotak is offline   Met citaat reageren