Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2007, 16:30   #7
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Let op persoonlijke gegevens!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eeyore Bekijk bericht
Ja het is duidelijk.

Toch moet ik zeggen dat ik toen ik lid werd van Haarweb de mogelijkheid om berichten te wijzigen een belangrijke voorwaarde vond ivm privacy. Op google is te achterhalen wat gestuurd is, dit vind ik erg vervelend. Mensen kunnen mijn gebruikersnaam intypen en mij vinden op deze site.
HaarWeb is een openbare website, wat dus betekent dat de inhoud van de complete website/het forum geďndexeerd wordt door Google. Het is dus zeer verstandig om nóóit persoonlijke gegevens achter te laten op een openbare website. Hoewel het de verantwoorlijkheid van onze leden zélf is, wijzen wij hun daar wel op, zie bijv. hier wanneer het gaat om je gebruikersnaam:

Citaat:
A. Gebruikersnaam (de naam waarmee je straks op HaarWeb bekend bent), bijv: Feelgood.
! (Let erop dat je een anonieme gebruikersnaam/nickname kiest, als je waarde hecht aan je privacy.)
En bijv hier wanneer het gaat om je persoonlijke emailadres.

Wij hechten een groot belang aan de privacy van onze leden en bieden dan ook diverse mogelijkheden (anonieme gebruikersnaam, veilige email-functionaliteit, enz.) om dit te waarborgen (moeilijk woord ). Uiteindelijk is het de verantwoordelijkheid van onze leden zélf om hier gebruik van te maken en ervoor te zorgen dat hun berichten geen persoonlijke gegevens bevatten als ze waarde hechten aan hun privacy.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 15 augustus 2007 om 14:46
Webmaster is offline   Met citaat reageren