Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2016, 01:45   #15
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Inmiddels na van alles (echt van alles...) geprobeerd te hebben toch weer terug gekeerd naar mijn oude vertrouwde middeltjes :-).

Gebruik 1 maal daags duta 0.5mg, de andere 6 dagen fina ca. 1.25mg, 2 maal daags kirkland minox foam en was mijn haar elke dag met nizoral.

Duta 1 maal per week doe ik nog niet zo lang, maar zag een klein beetje achteruitgang na 10 jaar finasteride, dus wilde dit eens proberen. Ik vind dit regime vooral prettig omdat het me niet zoveel tijd kost, niet extreem duur is en bovendien me geen bijwerkingen oplevert voor zover ik nog weet hoe alles 10 jaar geleden was :-).

Zelf ben je ook extreem kritisch en zie je het al snel als het iets dunner wordt, anderen zeggen juist altijd 'o jij hebt zulk lekker haar jij wordt nooit kaal'... Ze moesten eens weten wat we er allemaal voor doen ;-).

@123hallo: je moet het maar proberen dan, ik vond het echt te ranzig.. durfde niet eens naast iemand in bed te gaan liggen met dat spul zo erg vond ik het stinken ...
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren