Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2018, 14:24   #48
alex39
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2013
Locatie: Nijmegen
Berichten: 28
Geslacht:
Finanstride versterkt kans op prostaat kanker!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keesdl Bekijk bericht
Ik ben recent op consult geweest bij hairworld geweest.

Ik ervoer hier een behoorlijke arrogantie en verkoop drang. Er wordt verwezen naar bnn'ers die gratis een behandeling krijgen en een website waarop als ik het zo zie alleen resultaten worden getoond van mensen gezegend met een goed donor bestaande uit dik zwart haar. Daarbij wordt er niet geschroomd om andere klinieken waar mogelijk zwart te maken dit zet bij mij kwaad bloed.

Er wordt verwacht dat je binnen een week de keuze maakt anders vervalt de offerte. Zeer zeer opdringerig.

Het heel FUE ct verhaal is slecht onderbouwd en wankel te noemen.
Mijn ervaring is dat als 1 bedrijf iets aan bied (zonder welke certificering dan ook) dit gemeden moet worden.

Helaas geen enkele onderbouwing voor deze FUE CT methode eerder meer twijfels.

Wat ze zeggen over deze methode:

- De haarzakjes bij hun bestaan uit haarzakjes met meerdere haartjes.
- De haarzakjes worden geplaatst in een andere huidlaag.

Nu is bovenstaande als je daar goed over nadenkt erg raar.

1 Gebruikt iedere kliniek niet immers het zelfde donor? dit verandert niet met een bezoek aan hairworld. Ieder donor is anders.

2 Ze kunnen enkel plaatsen in dezelfde huidlaag, daar waar de doorbloeding is. Dit dient dus met een grote korrel zout genomen te worden.

Minoxidl en finasteride wordt streng afgeraden maar vervolgens wordt wel hun eigen vitamine en Fue cts methode naar voren geschoven. Dit geeft mij een zure nasmaak.

Mijn volgende bezoek is bij Veldhoven en Prohair. Ik hoop daar een eerlijker beeld en consult te krijgen.
Beste Kees,
Ik ben al heel lang research aan het doen en ben er al een tijdje tussenuit geweest. Waar ik me zorgen om maak is niet dat de ene kliniek beter dan andere is of zo maar meer dat de klinieken die medicaties voorschrijven die bijwerkingen hebben tot versterken van kans op prostaat kanker, depressie en impotentie. Deze middelen moet je levens lang gebruiken en het is natuurlijk in de voordeel van de klinieken die dit voorschrijven om een betere resultaat te halen. Er zijn ook klinieken die deze middelen niet aanraden maar toch goede resultaat behalen.
Ik snap dat door de arrogantie die je voelt voor de irritatie heeft gezorgt, maar beste is om feiten en gevoel hiervan los te koppelen, feit is nl dat bij langdurig gebruik van minoxidile schade aan de bloedsomloop geeft en finanstride heeft hoge kans tot ernstige vormen van prostastkanker.
Bij het kiezen van een kliniek is het daarom belangrijker om te kijken hoe veilig je ingreep gaat gedaan worden en wat resultaat zonder allerlei midellen gaat worden. Succes verder bij het maken van je keuze.
Op haarweb zijn er genoeg info over bijwerkingen van deze middelen of op internet. Hairworld istanbul heeft idd wat min punten over de marketing maar dit lijkt waarheid te zijn als je deze film gezien heeft

https://youtu.be/Scn2aUou_fU
alex39 is offline   Met citaat reageren