Los bericht bekijken
Oud 5 december 2018, 20:24   #6
wolvin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2017
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 17
Geslacht:
Hallo Linda,

Dank voor uw reactie!

De stap naar een haarwerk is bijzonder spannend, daarom vond ik het wel logisch dat ik me hierbij liet begeleiden. Juiste kleur, mooie snit.
Ondertussen heb ik mijn haarwerk een maandje en begin me een beetje meer op mijn gemak te voelen ermee.
Ik heb nog maar een heel dun staartje biohaar, een halve pink dik, dus er moest sowieso iets gebeuren. Marjo van Margel heeft me hier goed bij geholpen. Mijn man zegt zelfs het verschil niet te zien of ik het wel of niet opheb, terwijl het verschil echt gigantisch is. Niemand uit mijn omgeving heeft er iets van gemerkt, enkel 2 vrouwen die zeiden: jouw haar is anders, het is echt mooi...

Dus dan denk ik dat het wel geslaagd is, hoewel ik steeds op mijn hoede blijf en vooral bij veel licht heel onzeker ben. Het helpt uiteraard dat het donkere dagen zijn nu ;-)

Voorlopig voel ik me goed bij Marjo, ik zal zeker terug naar haar gaan. De prijs is inderdaad minder aantrekkelijk (1100 euro voor een haarwerk van echt Aziatisch haar, wat gekleurd werd naar mijn natuurlijke haarkleur, en tot 10 cm onder de schouders lang is).

Ik sluit zeker niet uit dat ik binnen x aantal tijd zelf op zoek ga via het internet.

Nogmaals bedankt voor uw tekst en veel succes ook met uw verdere zoektocht. Spijtig dat je in Nederland woont, want ik denk dat direct contact om tips uit te wisselen best handig kan zijn voor ons.

Groetjes,

wolvin
wolvin is offline   Met citaat reageren