Los bericht bekijken
Oud 28 januari 2019, 22:23   #10
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hewitt Bekijk bericht
Deze ochtend had ik het weer ... Dat doormasseren durf ik zeker nog niet, en die lotion is een soort van schuim dat ik er moet opspuiten en laten inwerken. Dus dat moet helemaal niet gemasseerd worden vertelden ze mij. Het is EVOCAPIL after HT Foam van het merk INNO///ACTIVE

Over de donor durf ik al wel wrijven, daar komen redelijk wat korstjes af momenteel. Bloed is er absoluut nog niet aan te pas gekomen bij mij, toch niet na de thuiskomst alleszins.

Ik heb een foto genomen van dat 'ding' dat ik men keukenpapiertje plakte ... Misschien herkenbaar voor iemand maar voor mij ziet het eruit als een haarzakje met enkele haartjes in ...

Thanks alvast
Dit is geen graft hoor, gewoon een haar met haarzakje en niets om je zorgen over te maken. Ik kan je anders wel de bepantol lotion aanraden, een vettige zalf die je een half uur oplaat. Vervolgens een half uur onder lauw water, shampoo inmasseren en afspoelen. Afdeppen met keukenpapier en er komen zo veel korstjes en velletjes mee. Binnen de tien dagen na de behandeling was ik zo korstenvrij. Vanaf 8 dagen mag je goed doormasseren.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren