Los bericht bekijken
Oud 13 december 2019, 00:04   #7
FVL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2019
Berichten: 37
Geslacht:
Ervaring minoxidil 5% - finesteride 0,5% lotion van Prohair clinic

Beste BR. Tuck,

Gaaf dat je ook behandeld bent bij Prohair Clinic! Ik ben eind augustus behandeld en ben nu ruim 3 maanden PO. Ik ben ook na 14 dagen begonnen met druppelen/smeren, en ben nu al erg tevreden met de resultaten. Ze legden mij uit dag je na 2 tot 4 maanden resultaat zou merken. Ik merk dat mij getransplanteerde haren wel erg snel zijn gaan beginnen met groeien. Na ongeveer 1.5 tot 2 maanden begon de hergoei. In de derde maand ging het enorm hard en ik ben nu na ruim 3 maanden al erg tevreden met het resultaat tot zover. Ik weet niet of het aan de lotion ligt maar het werkt zeker wel mee denk ik! Daarnaast zijn de ‘niet getransplanteerde’ haren al dikker en stugger geworden! Dat merk ik direct als ik met mijn handen door mijn haar ga! Ik druppel 1ml (een pipet) verspreid over mijn hoofdhuid en masseer deze daarna licht in. Ook ben ik vanaf deze week begonnen met het gebruik van een dermaroller, om te zorgen dat de lotion nog beter opgenomen wordt. Ik gebruik in de ochtend alleen minoxidil en savonds de lotion met finesteride van Pro hair. Ik heb ook nog geen enkele bijwerking ervaren!
Ik ernaar het ook als een kleine moeite savonds, en heb het inmiddels onderdeel gemaakt van mijn regime. Ik hou zelf ook een discussie bij met de voortgang dus mocht je willen zien hoe het door de maanden na de HT Ian gegaan met o.a. Het gebruik van de Lotion, kun je daar even naar kijken.

Succes en hopelijk krijg je snel goede resultaten!
FVL is offline   Met citaat reageren