Los bericht bekijken
Oud 5 december 2020, 20:26   #881
RogerStone
HaarWeb lid
 
RogerStone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 november 2020
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jongen25 Bekijk bericht
Update. Nu bijna een half jaar met RU bezig (1x per dag 's avonds ca 1ml, 3% premixed van Actifollic). Toen ik net startte, merkte ik direct dat de welbekende, vermaledijde AGA-jeuk (die sinds een jaar of anderhalf weer in volle hevigheid was teruggekeerd) drastisch afnam. Maar geen verbetering van de haarsituatie en zeker ook niet van de uitval, die bleef onverminderd fors.
Maar zowaar - ik had er eigenlijk niet op gerekend, maar sinds een maand of twee zie ik wel degelijk verbetering. Bij het haren wassen raakt het doucheputje niet meer verstopt, bij het kammen komen er nu vier of vijf haren mee in plaats van vijftien of twintig. En belangrijker: lichte hergroei bij de haarlijn, en vooral verbetering van de vertex, waar ik vrij snel terrein aan het verliezen was.
Kortom: dit spul werkt. Erg blij mee, hoewel ik me niet rijk reken en daarnaast voorzichtig blijf met de dosering.

Complicerende factor is dat mijn vriendin (vrij pril nog) zwanger is. Daar wil ik, met het oog op eventueel contact van mijn haar met haar handen, geen risico mee nemen. Dus ik gebruik het nu enkel aan het begin van een (werk)dag en spoel mijn haar aan het einde van de dag uit. Zijn er meer mensen die ervaring hebben met RU en zwangerschap?
Niet met RU, maar wel finasteride. Volgens mij maak jij het jezelf ‘complicerend’ want de kans dat het beetje RU wat op jouw schedel opgedroogt is, op een plek bij jou vrouw komt waar het opgenomen kan worden is verwaarloosbaar klein.
RogerStone is offline   Met citaat reageren