Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2007, 11:19   #39
Moorea
HaarWeb lid
 
Moorea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 167
Geslacht:
Question Nieuw lid en een paar vragen!

Hoi,

Ik ben een nieuw lid op deze site en zit met een aantal vragen die ik niet duidelijk terug kan vinden op de site.
Zal me eerst even voorstellen, ik ben een vrouw van 23 en ook bij mij is AA geconstateerd. Vanaf mijn 18e werd mijn haar al dunner op de bovenkant, maar ik schonk hier altijd weinig aandacht aan, omdat ik dacht dat het door externe factoren kwam (zoals verven en veel stylingproducten gebruiken). De laatste tijd kreeg ik veel opmerkingen over dat mijn haar er zo dun uitzag. Ik had altijd een warrige, volle bos krullen en dat is nu een heel stuk minder geworden. Ben nu toch maar eens naar de dermatoloog gegaan en nadat COPD is uitgesloten (cysten op de eierstokken) heeft de arts me de Diane pil voorgeschreven om de AA te stabiliseren.

Mijn vragen:

- De haren die eenmaal zijn uitgevallen, komen die nooit meer terug? Zijn er mensen waarbij de haren weer zijn hergroeid?
- Is er iemand die echt succes heeft met de Lasercomb en hoe werkt dit eigenlijk?
- Heeft er iemand ervaring met Crescina? Zie: nieuwehaargroei.nl/crescina

Voor de zekerheid zal ik deze onderwerpen in een aparte post plaatsen.

Hoop dat iemand mijn vragen wil beantwoorden.

Oh en nog een vraag! Hoe laat ik mijn 'regime' zien en het type haaruitval? Ik zie wel eens N... staan, maar daar begrijp ik nog niet veel van

Iedereen succes!
Groetjes
Moorea
Moorea is offline   Met citaat reageren