Los bericht bekijken
Oud 10 september 2019, 13:06   #66
achdeklerk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Update na 7 maanden

Ola,

het is nu bijna 7 maanden geleden sinds de HT. Krijg steeds langer en blonder haar (bovenop) en er begint een beetje een kapsel in te komen. Vorige maand naar de kapper geweest en toen zag het er netter uit. Toch de wens om het lang te laten groeien dus volgende beurt zal even op zich wachten.

Haar overall voelt stevig aan en robuust. Nog steeds zie ik een groot verschil in mijn rechterinham (minder bedeeld) in vergelijking met de linker. Dit vind ik storend en ook de structuur van het haar is niet natuurlijk.

Hopelijk veranderd dat nog, iemand ervaring mee?

Momenteel breng ik het haar wat meer naar voren om de bovenstaande reden, mooiste vind ik als het eenmaal lang is om het haar naar achteren te dragen. Maar dat ziet er nu niet mooi uit. Hierdoor zie je de kruin ook wat beter aangezien deze wat dunner is, maar daar kan ik opzich mee leven zeker als het straks wat langer is. Overigens hebben we nog een aantal maanden te gaan.

Gebeurt er echt nog veel tussen de 7 en 13de maand?

Ik ben vrij kritisch maar wel echt chill om te horen van vrienden, familie en kennissen dat het echt goed gelukt is. Veel vrienden in mijn omgeving die ook geïnteresseerd zijn en die veel complimenten geven. Dat is fijn.

Mocht je vragen hebben, schiet raak
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (147,9 KB, 1188x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (141,2 KB, 970x gelezen)
Bestandstype: jpg 3.jpg‎ (135,4 KB, 907x gelezen)
Bestandstype: jpg 4.jpg‎ (138,6 KB, 969x gelezen)
Bestandstype: jpg 5.jpg‎ (136,2 KB, 1032x gelezen)
achdeklerk is offline   Met citaat reageren