Los bericht bekijken
Oud 30 november 2019, 15:25   #17
Suzanne83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2019
Locatie: Den helder
Berichten: 22
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
Maak je geen zorgen, groeien gaat het echt wel! je moet alleen VEEL geduld hebben. Bij mij begin in de loop van de derde maand de pret. Eerst langzaam, maar toen ging het ineens heel snel. Onderhand heb ik eigenlijk al weer gewoon een kop met haar, terwijl ik aanvankelijk toch echt nagenoeg helemaal kaal was (ik zit nu op ruim 5 maanden).

Ook ik had de eerste twee maanden last van kleine ontstekingen. Dat komt volgens mij omdat de grafts onderhuids wat liepen te rommelen onder een dichte huid. Ging vanzelf allemaal over, en zelfs als jij tien rode pukkeltjes hebt dan is het nog maar minder dan 1% van alle grafts.

Succes en geduld!
Dank je wel kalekiet. Fijn om te lezen dat je flinke haargroei hebt, dit stemt mij in ieder geval weer hoopvol.
Het is ook niet zo gek als je klachten kunt krijgen van de transplantatie, het is best heftig voor de huid en het weefsel. Als dit alles is valt het me mee. Ik heb nu wat grotere bulten ineens, zal wel weer weg trekken. Ik maak me er niet druk om.
Het enige waar ik me nu druk om maak is dat mijn haar snel mag gaan groeien, zowel op mijn achterhoofd als mijn nieuwe haargrens
Suzanne83 is offline   Met citaat reageren