Los bericht bekijken
Oud 18 september 2018, 20:13   #92
Marianne1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2018
Berichten: 59
Geslacht:
Hoi Mexican,

Hoe gaat het? Heb je je haarstukje al en hoe bevalt het?
Heb je al nagedacht over de minoxidil? Ik hoopte dat de dermatoloog dat ook aan mij zou voorschrijven, niet dat ik pas na een half jaar terug mocht komen jouw dermatoloog klinkt wel alsof hij het serieuzer neemt dan die van mij..

Tja mijn haarstukje... ik heb idd nog nooit chinezen met permanen of krullen gezien. Ik heb gezegd dat ik er nog even over na moet denken, het ligt nu weer bij de winkel. Enige optie is mijn eigen krullen steil maken met de steiltang zodat het beter past bij het haarstukje... Maar ik vind de clips ook heel vervelend zitten, weet niet of ik dat een hele dag volhou.

Nu kan ik de dunne plekken op mijn kruin nog verbergen door mn haar in een staart te doen. Als dat echt niet meer lukt doordat het echt kaal wordt knip k het misschien heel kort en koop ik een hele pruik. Zonder die vervelende clips.
Eerst mn haar maar weer laten verven want het lijkt ook veel dunner omdat het weer grijs wordt.

Oh ja om je vraag te beantwoorden, we gaan over 4 weken naar new york in de herfstvakantie, een weekje. Denk dat ik daar maar met een pet ga lopen, valt tenminste niet op daar
Marianne1 is offline   Met citaat reageren