Los bericht bekijken
Oud 14 september 2013, 02:31   #12
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Fijn dat je het verloop van je behandeling met ons wilt delen!

Maar begrijp ik het nu goed uit jou verhaal dat het minder kost om een HT bij Aesthetis Veldhoven te doen in 1 dag dan dat ze er 2 dagen over doen?

Niet dat je dit zelf aangeeft maar omdat je zelf aangaf voor je plotseling" nog maar" toerijkende financieele situatie voor 1500 grafts te gaan ipv de 2000 die je eerder wilde (in 2 dagen behandelen), en nu extra blij bent dat ze er 1800+ grafts geplaats hebben in 1 dag?

Je betaald toch gewoon per graft, dus dan maakt het aantal dagen toch niet zo veel uit, en het verschil tussen 1800+ grafts en 2000 grafts is ook haast te verwaarlozen.

Misschien begrijp ik het gewoon verkeerd..

Hoe dan ook ik blijf em volgen, en heeel veeel Succes!!!
Hallo Mark,

Het kostenplaatje zit bij Aesthetic Hair Clinics niet in het aantal behandeldagen, maar in het aantal grafts inderdaad.

Echter zou ik gedurende mijn eerste behandelovereenkomst 2000 grafts ontvangen, welke verspreid over twee dagen geplaatst zouden worden. Echter in mijn situatie had ik echter nog financiële ruimte om een behandeling van 1500 grafts te ondergaan.

In goed overleg met de kliniek ben ik vervolgens een behandelovereenkomst van 1500 grafts overeengekomen (wat ze dus makkelijk op 1 dag weg kunnen zetten) maar het verloop van de behandeling verliep zo voorspoedig dat de totale oogst dus uiteindelijk 1890 grafts is geworden.
Dus met andere woorden: 390 grafts extra waar ik op voorhand niet op had gerekend. Vandaar mijn blijheid.

Wellicht maakt deze toelichting het ietwat duidelijker.
Bedankt voor je support in ieder geval!!


Jeroen
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren