Los bericht bekijken
Oud 16 september 2006, 00:16   #4
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Komtiedanhe:

- De eerste indruk die ik had na al 5 min browsen had over haarweb begin 2005 was dat de "sfeer" op haarweb ronduit negatief overkomt met alle vooroordelen tegen haartransplantaties daarbij genomen.

Ik ben met je eens dat de sfeer wel eens té negatief is geweest, zie het maar als een soort van tegenhanger van de té positieve verhalen die klinieken ons al die jaren hebben wilden doen geloven.
Maar ik denk dat het de laatste tijd wel een stuk beter is geworden.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
- Voorts worden er hele threads samengevoegd omdat dat een beter geheel zou vormen? M.a.w. oude en nieuwe informatie staan in 1 lange niet meer te overzien thread.. Vind ik een vreemde manier van een forum beheren. Maak dan subcategorieen aan!!
Zelf vind ik de nadelen van het centraliseren van informatie niet tegen de voordelen opwegen. Wat betreft lange threads, dat gaat dan voornamelijk op voor de populaire haargroeimiddelen.
Maar volgens mij is onze manier van samenvoegen vrij normaal en doen meerdere fora dat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
- Er lopen hier enkele echt vreselijke figuren rond die zo dom lopen te brallen, of stennis lopen te maken dat ik mij afvraag, waarom worden die knakkers gewoon niet gebanned o.i.d.? Ik ga overigens geen namen noemen, daar begin ik niet aan. Ik zou hier nl. geen moddereter willen zijn.

Ik denk dat het gevoel van bannen heel erg persoonlijk is, we hebben in het verleden wel personen (tijdelijk) gebanned, maar dan kregen we ook altijd reacties dat we te vroeg bannen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
- En dan loopt er nog een soort van persoonlijke hetze tegen Jorn, ik bemoei me niet met het verleden of wie er wel of geen gelijk heeft, maar de HT-haters zouden zich daarin volwassener kunnen opstellen vind ik. Jorn doet niks verkeerd in mijn ogen, en wordt hier buitengewoon onterecht als boeman neergezet.
De laatste tijd gedraagd hij zich beter, maar een aantal jaren geleden was hij heel erg nadrukkelijk aanwezig. Je kunt oude posting van hem teruglezen en daarover je eigen mening geven.
Zelfs een pr-medewerker mag hier vrij zijn mening geven, maar dan wel volgens onze regels. (Niet proberen voortdurend reclame te maken )
Ik ben het wel met je eens dat er wel eens te fel is gereageerd, maar ik kan sommige reacties ook wel begrijpen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
- Oh ja: max. 150 kb een fotootje uploaden? Het is 2006 jongens!! Hoe kunnen jullie nu kritiek leveren op detailloze foto's die de haardensity verdoezelen terwijl jullie policy nog uit 1992 dateert???
Ik ben het met je eens, dat is (te) weinig. Ik weet niet hoe het precies zit, maar ik zal er eens naar informeren.
Overig een (tussen)oplossing is linken naar photobucket.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Vinden jullie het gek dat hier bijna geen gebruikers zich melden die het leuk vinden om hun geslaagde resultaten te laten zien? Een normaal mens rent hier gillend weg! Meteen bewijs dat ik niet normaal ben ha ha ha

Succes en doe er wat mee...

edit: nog een puntje toegevoegd...
Dit forum is niet alleen voor ontevreden klanten om hun verhaal te vertellen, ook van tevreden klanten willen we graag hun verhaal horen.
Toch vraag ik je om niet te makkelijk te oordelen over ontevreden klanten.
Een goede, eerlijke en objectieve voorlichting is ons (Haarweb) streven om zoveel mogelijk teleurstellingen te voorkomen.
Voor de rest ben ik heel tevreden met de ontwikkelingen op haartransplantatie gebied. Ikzelf zou geen ht overwegen hoor, maar ik vind wel dat de resultaten beter zijn geworden in de loop der jaren.
Maar ik vind ook dat klinieken die vroeger schepen met geld hebben verdiend met discutabele (en volgens mij zeker niet ethisch verantwoorde) operaties, want zo zou je o.a. appelboor-transplantaties en nido kunnen noemen, ook een flink aandeel schuld hebben in de bestaande vooroordelen.
Sorry voor het lange verhaal.


Edit: het ging behoorlijk off-topic en ik vond je posting wel een eigen thread waard, dus heb ik hem afgesplitst.

Laatst gewijzigd door Henk; 16 september 2006 om 00:27
Henk is offline