Discussie: Mijn ervaring heden
Los bericht bekijken
Oud 29 september 2015, 02:02   #4
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
@Bird
Houd er wel tot meer dan een jaar geduld mee. Uiteindelijk zul je geleidelijk een soort van effect ervan moeten ondervinden. Dit gaat langzaamaan en het is van belang om door te zetten en een goed vertrouwen te hebben in je medicijn, daarbij ook fijn en gezond te leven. Finestaride is dan echt als een basis tegen haarverlies. Je zou daarbij, als je wilt, ook minoxidil kunnen proberen. Dit zijn samen de 2 standaard middelen wat ik ook lees op het haarweb forum en misschien doe je dit al. Ik merk nog steeds dat mijn haren in effect zijn van de werking. En nu de dutasteride, het is me bijna een hobby.

De reden van dutasteride is gewoon een schepje erbovenop te gooien. Omdat finasteride mij geen negatieve bijeffecten gaf nam ik een stap hoger. Immers heb ik er alles voor over om zo veel mogelijk voor mijn haren/kapsel en de jeugdigheid te doen. En dan ga je dus voor het beste van het beste. En tot slot nogmaals fijn en gezond leven. Ik had dus niet echt ervaren of kunnen opmerken dat finasteride zijn werking verloor.

@Haar28
Ik heb dus niet (met overdreven ondertoon) heel veel haren meer. Maar wel (en op zijn minst) iets meer haren. En het was voor mij voldoende om mijn mondhoeken ervan omhoog te krijgen. Een familielid vertelde mij dat ik (gewoon) meer haren had in een poos nadat deze mij een paar maanden niet gezien had.

Betreft de foto`s, die zijn dus recent. Ik ga nog proberen nog een paar foto`s te plaatsen van de linker en rechter inham, en van de kruin, en tot slot ook de voorkant van mijn haren, zodat geintereseerden weten om wat voor type kapsel of haarlijn ik behoor. Deze wil ik dan de komende week gaan plaatsen. Als jij of iemand tips hebt omtrent haarfoto`s pas ik dit graag toe.

Als ik de overstap in de toekomst maak van minoxidil naar een jaarpakket nanoxidil, dan kan ik dat ook testen ivb met de inhammen, daar deze dure spul hiervoor bekend staat voor de werking op de inhammen (oftewel dat nanoxidil ook of beter op de inhammen tot effect hebben).

Laatst gewijzigd door 123hallo; 29 september 2015 om 02:34
123hallo is offline   Met citaat reageren