Los bericht bekijken
Oud 21 november 2019, 11:01   #8
ActiFolic
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2019
Locatie: Nederland
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
IK heb gisteren persoonlijk getelefoneerd met Dr. Insalaco .
De wetenschappelijke studies zijn in de handen van de universtiteiten. En zoals met alles in Italie duurt dat lang.

Verder vertelde ze mij.

Dat ze dus al 3 jaar met de haarlotion werkte, trouwens dezelfde als die wij gebruiken.

IN deze 3 jaar heeft ze geen enkele klacht gehad vanwege gekende nevenwerkingen.

En nu komt het nog interessanter.

Bij zeer 'nerveuze' patienten biedt ze ook aan een spermatest en dht bloed test te laten uitvoeren om deze dan na 6-12 maanden opnieuw te vergelijken;
Tot op heden werden geen afwijkende resultaten gevonden.

Dit lijkt dan toch heel geruststellend, tenzij je vermoed dat de artse in kwestie ronduit liegt.
In ieder geval, het lijkt consistent met wat ik hoor van andere artsen, geen nevenwerkingen of tenminste toch geen die zo duidelijk zijn dat iemand ze heeft opgemerkt.

We zullen trachten in de toekomst meer beeldmateriaal te voorzien.
Wederom een loze kreet. Iedereen kan zoiets beweren. Ik kan ook vertellen dat ik net met een dokter heb gebeld en dat hij het een en ander beweert. Als zoiets is onderzocht, dan is daar vast en zeker een onderzoek over beschikbaar op PubMed of ncbi. Zolang er geen verwijzing is naar een onderzoek dat je zelf kunt nalezen, wordt het voor niet-waar aangenomen. Dat begrijp je zelf ook wel hoop ik?

Daarnaast lijkt hetgeen je ons vertelt hier gebaseerd op andermans ervaringen en bevindingen, maar totaal niet op de ervaringen van je kliniek. Vind het wat rommelig overkomen allemaal.

Tenslotte heb ik tot twee keer toe geen antwoord gekregen op mijn vraag: naast de finasteride en minoxidil, wat wordt er toegevoegd aan oplosmiddel? PG ?
__________________
ActiFolic.nl - Your Hair Our Care - RU58841
5% korting op alle RU58841 producten met kortingscode: haarweb5
ActiFolic is offline   Met citaat reageren