Discussie: Mijn ervaring heden
Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2016, 01:14   #18
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Kleine update hopelijk niet te veel leeswerk..

Ik heb nu boven de 120 dagen dutasteride gebruikt en geen last van vervelende bijwerkingen. Na 120 dagen is, zoals ik gelezen had, de "Steady State" bereikt, waardoor dit spul stabiel werkt. De rest is weer afzien.

Ook de nanoxidil heb ik zoveel dagen ervaren. Ik kan bevestigen dat deze haast niet veel beter effect heeft dan minoxidil. Als enige droogt het sneller op, werkt sneller in en ervaar ik geen schilfers. Dat is dan prettiger.
__________________________________________________ _____________________________

blogje:

Er zijn twee versies van dezelfde Spectral DNC N (nanoxidil), dus als je deze koopt moet je jou leverancier even laten weten dat je de nieuwe versie zonder bruine smurrie wilt hebben. Hiermee zou ik persoonlijk bij verbeterhaar.nl kopen omdat deze naar mijn idee ook reageren op jou vraag.
toevoeging: ik lees net hun site en ze houden het blijkbaar op de nieuwe versie die doorzichtig en minder vet is, dus geen bruine smurrie meer..

Ik zou eerder aanraden om nanoxidil overdag te doen en minoxidil in de avond, als je goedkoper uit wilt zijn. Of je houd het gewoon op minox. Toch overweeg ik denk om toekomstig nanoxidil te blijven gebruiken. Dan kan ik daarvan meer overdag gebruiken en voor het slapen minoxidil. Moet even afzien hoe ik het met de lotion van Stop and Grow ga doen, of ik deze in de toekomst blijf gebruiken of niet.

Ik wil graag alles een kans geven, maar vind het ook een moeilijk besluit. Wat bewezen werkt neem ik.
De Stop and Grow lotion voelt prima op de hoofdhuid, tot zover moet ik nog ervaren. Maar ik wil liever eigenlijk niet stoppen met iets dat mijn haardos met blijde mondhoeken heeft doen toenemen.

Ik hoop dat meer mensen Stop and Grow willen (durven) ervaren.. zo dapper ben ik helaas niet
Zij die dat gratis heeft aangeraden heeft het zeer goed voor over mensen hun haardos te willen redden (mijn oprechte respect daarvoor), en ja met een product dat eigenlijk ook getest moet worden door meerderen om bevestiging te krijgen van de meerderen. Zo gaat dat eenmaal.

Tijdens mijn vakantie reistocht periode gaf finasteride en minoxidil mij een enorme boost! zoals ik in de eerst bovenstaande topic beschreef.

Ik gebruikte toen twee doppen minoxidil per dag, dit omdat ik mijn pipet was vergeten en geen zin had om terug te keren. Ik wordt na de meiboom viering altijd onrustig, waarbij een stemmetje mij stookt dat ik mijn spullen moet pakken en weg moet gaan, weg moet fietsen, en dan ga ik! erop uit!!

Om even te beschrijven: ik was toen aan het rondfietsen door de Benelux, Frankrijk, Italië, Duitsland, langs rivieren en zeeën bivakkeerde langs wegen in de bosjes en was dus wekenlang buiten in de zon. Eenmaal ik terugkwam na mijn zwerftocht, bleek mijn haar een wonder te hebben gehad! Dit wil ik serieus weer! Vooral de spontane complimenten over mijn haar door knappe jonge meiden in het Frans of Italiaans, met als traktatie een bloedmooie lief (alweer uit het oog ) maakte mij het gevoel alsof ik gezegend was

En als de zomer komt wil ik weer op avontuur!! Ik kan velen malen verder! haha
Dan neem ik een lading minox mee en minox ik een lading op mijn hoofd

Laatst gewijzigd door 123hallo; 10 maart 2016 om 01:39
123hallo is offline   Met citaat reageren