Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2018, 09:11   #83
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Marianne, zo’n weave in klink ideaal hè? Alleen denk ik dat dit bij Telogeen Effluvium niet haalbaar is. De haren vallen dan zo diffuus uit, de kans dat het dan gaat los zitten of verschuiven is dan groot. Net als extensions, dat kan ook niet. Helaas!

Ik voel mij de laatste dagen niet helemaal okee. Of ik vakantie moe ben of dat dit wellicht komt van de haaruitval, ik weet het niet. De uitval geeft toch onbewust stress, omdat dit nu eenmaal iets is wat mij bezig houdt.
Wat dat betreft is het goed dat volgende week hier de scholen weer beginnen en ik ook weer aan de slag ga.

Marianne, ik heb mijn collega’s nog niet gezien, dat gebeurd morgen... zie er aan de ene kant tegenop, aan de andere kant moet ik er doorheen.
Ik maak mij gek genoeg meer druk om het feit dat ik op de fiets moet en mijn haar dan verwaait, wind is trigger voor vet haar bij mij, en dat het dan niet ‘goed’ zit...
Zit enorm in dubio wanneer mijn haar te wassen. Ik was het altijd in de ochtend. Daarna laat ik het opdrogen. Maar morgenochtend is vroeg opstaan, en weinig tijd om te drogen. En, dan moet op de fiets terwijl het nog vochtig is. Dat is kansloos bij mij ;-). Maar als ik het vandaag was, kan het morgen prima, alleen is de kans heel groot dat het vrijdag dan echt gewassen moet worden.
Want hoe vetter mijn haar, hoe dunner het oogt
Zo heb ik het maandagochtend gewassen, nu woensdag ochtend en het is echt vettig. Voor hier thuis kan het wel, maar voor naar mijn werk echt niet.

Gelukkig heb ik een lieve man die mij wellicht wel even naar mijn werk wil brengen.

Van welk soort haar is jou haarstukje gemaakt? En hebben ze wel goed genoeg gekeken en gezocht naar jou haarkleur en structuur.? Dat deed die man bij mij wel. Heel goed voelen, kijken, zoeken.
Want de bedoeling is natuurlijk dat het zo natuurlijk mogelijk oogt en dat is bij jou nu nog niet het geval toch? Niet eerder accepteren en akkoord gaan dan wanneer het echt naar je zin is hoor! Alleen jij weet hoe jouw haar er voor de uitval uit zag!

Zo heb ik de laatste twee jaar geen enorme bos gehad, , dus wil ik nu ook niet dat het ineens een enorme bos gaat worden wat breder is dan dat het lang is , bij wijze van spreken. Dat heb ik direct kenbaar gemaakt.
En ik ben heel benieuwd of ze mijn slag kunnen krijgen. Ik heb van nature de ‘beachy waves’ naar krullen , die wil ik er wel heel graag in.

Weet je, ik las jouw vraag of ik de crème al had gehaald en schrok, ik dacht echt ‘o ja!! Die moet ik nog halen!!’
Erg niet?
Maar, ik kan echt de Green People shampoo aanraden! Echt! Ik heb er geen aandelen in, maar dit is echt een super shampoo voor ons gevoelige hoofdhuid!
mexicang is offline   Met citaat reageren