Los bericht bekijken
Oud 19 december 2006, 22:01   #8
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door San andrea
Niet alle dikke mensen kunnen er wat aan doen. Ik ben dik maar die slanke vriendinnen van me moeten elke keer na het uitgaan shaorma eten, elke dag een zak chips of chocola en dat doe ik dus niet! Dus als iemand het verdient zijn zij het wel. Vraag me af waarom je dat ook zegt. Komt dat voort uit frustratie dat jou kaalheid iets is waar je nik aan kan doen? Vind het en beetje een vreemde afsluiting maar ik bedank je voor je eerlijke antwoord. Hopelijk komen er nog vele. En dan is er nog een vraag die me op komt.

Hebben mannen liever echte of neppe bortsen? En liever wat verstaan jullie onder stevige en zachte borsten.

Sorry braag misschien veel!
tja, ikzelf en de meeste andere mensen hier doen veel om kaal worden tegen te gaan. als je alleen al kijkt hoe sommige mensen hun eetgewoonten aanpassen om een minimaal haarresultaat te behalen.

Wat mij aan dikke mensen vooral irriteerd is dat ze excuses verzinnen voor zichzelf.
mijn vriendinnen eten dit, mijn vriendinnen doen niks aan sport, maar zij worden niet dik.
ja het ene persoon heeft meer aanleg dan de ander maar in principe kan iedereen die niet bepaalde ziekten heeft of medicatie slikt, slank zijn.
gezond eten en regelmatig echt bewegen. en met echt bewegen bedoel ik dus fanatiek duursporten en niet lafjes op een fiets in het fitness centrum fietsen voor de tv (dat soort mensen zie ik veel en dat zijn vaak niet de slanksten).


dik zijn is voor de meeste mensen een keuze en je kunt dus zelf beslissen hoe je door het leven gaat.

over de borsten:
ik ben niet een echte borstenman, ik waardeer kleine borsten ook aangezien die dus vaak mooi in vorm en stevig zijn.
maar ja, groot of klein boeit me niet zoveel zolang ze maar niet extreem groot zijn dat ze helemaal uithangen.

edit: dit vind ik dus een mooie dame qua figuur: mooie rondingen maar niet dik en niet graatmager:
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering




Laatst gewijzigd door ray; 19 december 2006 om 22:06
ray is offline   Met citaat reageren