Los bericht bekijken
Oud 30 december 2010, 23:16   #4
Loremie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2010
Berichten: 2
Bedankt voor jullie reacties. Ondertussen ben ik bezig met een behandeling, de gewone lightsheer voor bikinistreek en de lightsheer diode duet voor mijn benen. Tot nu ben ik er content over. Het duurt inderdaad veel langer voordat de haartjes op mijn benen uitvallen (ca. vanaf 3 tot 5 weken), maar ze blijven ook lang weg. Ik heb nog maar twee behandelingen voor mijn bovenbenen gedaan en 1 behandeling van mijn onderbenen. Maar ik vind dat er toch minder haartjes terugkomen en de haartjes die terugkomen zijn zachter en dunner (normaal zijn ze redelijk stug en donker)... Maar aangezien dit nog maar het begin is, weet ik niet wat het eindresultaat zal zijn (gaan ze effectief wegblijven?). Ik doe deze behandeling omdat ik erg veel last heb van ingegroeide haartjes, vooral op mijn bovenbenen. Die ingegroeide haartjes zijn nu voor een groot deel verdwenen... Van de andere kant vind ik de lightsheer duet helemaal niet pijnloos...wel iets minder pijn dan de gewone lightsheer, maar bij voelt het toch nog aan als een "nietjesmaschine". Tip: ik neem altijd een dalfagan forte voordat ik het instituut binnenstap...het werkt! ook al is het psychologisch . Binnen een paar weken ga ik voor de volgende behandeling, ik hou jullie op de hoogte...
groetjes en succes!
Loremie
Loremie is offline   Met citaat reageren