Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2014, 11:57   #24
Nokket
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2014
Berichten: 54
Geslacht:
Bedankt voor alle reacties. Ik was op vakantie, vandaar mijn late reactie.

*Ik heb wat voorbij zien komen over Lyme. Ik heb zelf ook Lyme (gehad?). Ben in ieder geval gebeten door een teek, had een rode cirkel en heb anitbiotica gehad. Kan dit bijdragen aan kaalheid?

* Wat houdt precies een microtransplantatie in? Waar kan ik daar meer over vinden en aan welke kosten moet ik dan denken?

*Ik moet zeggen dat het lijkt dat het in de afgelopen maand (sinds ik het 1e bericht plaatste) bovenop mijn hoofd heel erg snel dunner aan het worden is.

*Dermatoloog zegt dat het in de familie zit maar alleen mijn vader heeft inhammen, en niet eens zo heel erg. De rest van de familie heeft gewoon een gezonde bos haar, behalve ik.

*Kan stress qua school hier aan mijn kaalheid bijdragen? 3 jaar geleden had ik echt nog een gezonde bos haar, lichte inhammen maar niet te vergelijken met wat ik nu heb. In de afgelopen 3 jaar is het heel erg snel gegaan.

*Ik heb verder ook erg last van acne, kan dit nog op iets wijzen qua hormonen o.i.d.?

*Heb ook het een en ander gelezen over Finastride(?) en Monixidil(?). Zou dit wat voor mij kunnen betekenen? Aangezien de dermatoloog hier het nog niet over gehad heeft..

Laatst gewijzigd door Nokket; 17 augustus 2014 om 14:42
Nokket is offline   Met citaat reageren