Los bericht bekijken
Oud 25 november 2018, 21:49   #10
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeeveej Bekijk bericht
Hey, bedankt voor jullie reacties allemaal. Doet me veel plezier.

@reet: Op zich heb ik geen probleem met medicatie, waaneer we het over minoxidil hebben. Van Finasteride ben ik minder fan... Ik heb het in het verleden reeds genomen en vond het nogal een rare bepaalde bijwerking hebben...

@Reet: Bij veldhoven raadden ze de Rogaine Minoxidil aan (is een foam) Al vind ik niet meteen een site die mer er bepaald 100% veilig uitziet.. Suggesties?
Wat voor bijwerking dan? En was de bijwerking het niet waard? Natuurlijk moet je een balans vinden tussen voor en nadelen. Eventueel RU proberen? Dat doe je dan in je vloeibare Minoxidil. Van Foam kan ik niks zeggen omdat ik die nooit heb gebruikt. Het lijkt me wel onhandig en raar eigenlijk omdat je wilt dat de Minoxidil op en in je hoofdhuid terechtkomt en niet in het haar. Al zal de foam door je lichaamswarmte en inmasseren smelten en uiteindelijk ook op de hoofdhuid komen, ik ben meer voorstander van de vloeibare variant die je aanbrengt met een dun plastic pipetje. In Belgie kost een flesje Minoxidil bij de apotheek niet veel in vergelijking met Nederland.
Reet is offline   Met citaat reageren