Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2017, 16:14   #20
Smetje
Haar_2016
 
Geregistreerd: 6 augustus 2016
Berichten: 44
Geslacht:
5,5 maand

We zijn 1,5 maand verder (dus op 5,5 maand) en dacht even een update te geven. Er wordt niet vaak gereageerd maar ik weet dat alles goed gelezen en bekeken wordt..

Op 1,5 maand tijd is er toch één en ander gebeurd zo te zien.
De foto's voor (foto's voor is 'kort' na de ingreep) en na spreken voor zich. De laatste foto is een foto van voor de ingreep.

Ik verwacht misschien de reactie al dat 'voor' met belichting en 'na' met minder belichting is. Dit klopt, maar neemt niets weg hoe de foto of gezicht eruit ziet. Er is effectief al verandering te zien en qua dichtheid zijn we er ook zeker nog niet en we hebben nog een periode te gaan dus speelt iets minder rol nu denk ik.

Achteraan de kruin merk ik toch ook al dat het aan beter aan het dichtrekken is. Dichtheid wel nog niet ok!

Wat mijn donor betreft ziet het er al iets stabieler uit, minder geïrriteerd, maar blijft toch zéér dun staan.. (ik ben wel al blij dat de
plekken verdwenen zijn)! Hopelijk trekt het nog iets verder dicht...

Ik heb verder vaak in contact gestaan met Hidde hierover (donor) en moet er zeker aan toevoegen dat hij altijd direct antwoord geeft. Zeker een pluspunt voor Esteworld!

Conclusie/gevoel TOT OP VANDAAG: het is bij mij blijkbaar laat begonnen maar is veel verbeterd voor mijzelf op 1,5 maand dus er is hoop

Wordt verder vervolgt
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Point Blur_Mar312017_154802.jpg‎ (33,7 KB, 451x gelezen)
Bestandstype: jpg Point Blur_Mar312017_154846.jpg‎ (36,7 KB, 467x gelezen)
Bestandstype: jpg Point Blur_Mar312017_154920.jpg‎ (45,4 KB, 491x gelezen)
Bestandstype: jpg Point Blur_Mar312017_155014.jpg‎ (27,7 KB, 477x gelezen)
Smetje is offline   Met citaat reageren