Los bericht bekijken
Oud 13 april 2019, 15:33   #1
Barry2019
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Dr. C?N?K HAARTRANSPLANTAT?E

Beste mensen mijn naam is Barry.
in het begin vond ik het ontzettend spannend om haartransplantatie te laten doen. Achteraf het viel allemaal mee. Tijdens de operatie voelde ik geen pijn, wel tijdens de anestesie maar ook dat viel mee. Dr. Cinik tekende in overleg met mij mijn haarlijn
Vanaf de eerste stap tot de laatste stap is alles goed uitgelegd. ik heb vanuit Nederland eerst via de telefoon contact gehad met Arzu en ik ben eigenlijk al vrij snel naar istanbul gekomen. Van hotel, tot kliniek, transfer, alles was goed geregeld. Zelf had ik last van inhammen, maar de hele bovenkant is gedaan. in totaal 3100 grafts.
Met de resultaat die ik nu al zie ben ik dolblij mee. En ja ik weet dat er een kans bestaat dat ik weer haaruitval kan krijgen maar ik ben niet te beroerd om over een paar jaar het nog een keer te laten doen. Vooralsnog ga ik ervanuit dat dat niet nodig is. Dr. Cinik heeft ook van de baard gepakt om het zo vol mogelijk te maken zodat ik in een keer klaar ben. ik raad Dr. Cinik zeker aan, het is betaalbaar, gastrvrijheid is super en goede kwaliteit in elke zin. ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen maar ik heb een zeer positief gevoel erover.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2073.jpg‎ (137,7 KB, 62x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2072.jpg‎ (139,3 KB, 57x gelezen)

Laatst gewijzigd door Barry2019; 13 april 2019 om 15:42
Barry2019 is offline   Met citaat reageren