Los bericht bekijken
Oud 5 februari 2016, 10:18   #20
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Bij mij deden ze er een uur langer over voor 2820 grafts. Het kan dus wel want ik stond erop om de grafts te tellen. Ik had vooraan tot ongeveer een derde van mijn scalp nagenoeg geen haar meer staan en nu heb ik terug een haarlijn en voldoende dichtheid zodat je er niet meer doorheen kan kijken in normaal daglicht. Dan moeten er toch meer geplaatst zijn dan 10 grafts de cm2. De drie meisjes die de grafrs uithaalden en terug plaatsten spraken idd heel gebrekkig engels. Dit stoorde mij niet omdat je weet wat ze aan het doen zijn. Er was ook aangegeven op voorhand dat je tegen betaling een nederlandstalige tolk kon verkrijgen die de ganse dag bij je staat om alles te vertalen. Ik begrijp dan ook niet waarom daar geen gebruik van gemaakt wordt als taal zo belangrijk is. Waar ik u en ts wel in kan volgen is dat je weinig feedback krijgt tijdens de ingreep en je niet weet of alles goed gaat. Mijn chirurg kwam wel regelmatig kijken maar ik moest hem expliciet vragen of alles goed ging. Hij sprak wel goed engels. Ik heb ook van tijd tot tijd eens naar de engelstalige tolk gevraagd als ik perse iets wilde vragen aan de meisjes.
Het is sneu voor u dat je zo snel voor een tweede behandeling moet gaan maar gezien u situatie nu kan er zeker nog een mooi resultaat geboekt worden.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren