Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2014, 22:19   #5
Inextricable
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 3
Geslacht:
Dag Nessima,

Het lijkt wel of ik mezelf lees ik krijg dezelfde behandeling als jou, maandelijkse inspuitingen... Afgelopen woensdag waren het er wel 15 of 20 of zo over mijn hele hoofd omdat ik de haartjes er gewoon kan uithalen met gewoon heel lichtjes trekken, erg veel haarverlies.

Ik heb ook haargroei op mijn eerste plek nu en een beetje op mijn tweede plekje. Verder heb ik nog een 3de plek die groter geworden is en aan het samenvoegen is met plek 2 en krijg ik ook nieuwe plekjes.

Het haar komt wel er ij, maar het valt veel sneller uit.

Ondertussen na bloedonderzoek ook gebleken dat ik een erg vitamine D tekort heb, dus dat supplement neem ik nu ook sinds twee weken.

Ik heb ook niet het gevoel dat dit van de stress is, alhoewel er wel stressy perioden zich voordoen, maar ik heb in mijn leven al veel meer stress gehad dan nu. En dat vind ik het ergste, het overkomt je, maar er is geen eenduidige oorzaak, dus is het accepteren ook moeilijker.

30/07 ga ik naar een haarinstituut voor mijn eerste echte pruik, ik draag nu zo een goedkoop ding voor even of een sjaaltje, ik kijk echt uit naar mijn nieuwe haar.
Inextricable is offline   Met citaat reageren