Los bericht bekijken
Oud 12 april 2020, 15:39   #858
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
Hoi Ryan, was enkel duta voor jou niet voldoende meer? Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje (na 7-8jr duta, minox, Revita, MSM, biotine, sporadisch dermarollen). Mijn probleem ligt hem met name in de haarlijn + ook lichtelijk diffuus in NW6 patroon.

Ik vraag me af wat ik nog aan mijn regime zou kunnen toevoegen, want bovenstaande is gewoon niet voldoende meer. Wat zou RU daarin nog van meerwaarde voor mij kunnen zijn? Voor zover ik begrijp is het gewoon een AA, terwijl het effect van dht door duta toch al bijna geheel moet zijn platgelegd. Hoor het graag!

Ik kan het zelf niet in woorden uitleggen, maar duta verlaagt DHT, maar daardoor is er meer testosteron aanwezig, dit kan dan weer aan je haarlijn gaan vreten.

RU blokkeert lokaal alle androgenen geloof ik, dutasteride verlaagt alleen DHT. DHT is alleen niet het enige dat zich aan je haar kan binden en het af laat sterven.

Nogmaals ik kan het niet precies uitleggen maar ze werken beiden op verschillende wijzen en volgens mij is ze beiden naast elkaar gebruiken een zeer sterke aanpak voor de mensen onder ons die leiden aan een agressieve vorm van AGA.

Misschien is RU alleen zelfs wel genoeg.

https:// www.youtube.com/watch?v=p39W1nBhxYE

Bekijk dit maar eens.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren