Los bericht bekijken
Oud 18 september 2009, 13:21   #33
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Het valt mij op dat er een AGA rubriek is en een stuk scrollen verder een "haarproblemen" en een "oplossingen" rubriek. De "haarproblemen" rubriek overlapt mijns inziens wel erg met de AGA rubriek, dus het lijkt me logisch om die in zijn geheel weg te halen of wellicht te vervangen door een rubriek "overig". "Alle haarproblemen die niet in andere topics besproken kunnen worden" ofzoiets.

De "oplossingen" rubriek zou mijns inziens geintegreerd moeten worden bij de AGA, AA en TM secties. Zo kan je, als je op de site komt omdat je een AGA probleem hebt, direct in dezelfde sectie lezen wat je eraan kan doen zonder daarvoor weer helemaal naar onderen te hoeven gaan om het op te zoeken. Haartransplantatie kan bijv. prima alleen in de AGA sectie gezet worden, omdat alleen bij die aandoening het uberhaubt zin heeft om te transplanteren.

De haarwerken / camouflage kan wel apart blijven, omdat dat voor iedere aandoening hetzelfde is en het dus geen zin heeft om dat apart bij de secties te zetten.

Hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is. Verder vind ik het een zeer goed forum, maar wellicht dat de mods met deze ideeen ook nog wat kunnen.
Tato is offline