Los bericht bekijken
Oud 4 november 2005, 12:16   #3
agnes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2005
Berichten: 99
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monique3
Hey Agnes, bedankt dat je dit even hebt gemeld, het maakt mijn dag goed moet ik je zeggen.
Ik heb Trichotillomanie, en ik heb daar erg veel last van op het moment, en eerlijk gezegd heb ik niet veel zin om er tegenin te gaan, mede omdat er al zoveel schade is ontstaan en ik weinig hoop heb op een goede afloop.
Maar als ik dan jouw bericht lees, en lees wat er op de website te lezen staat dan zie ik toch nog een sprankje hoop....

Bedankt, liefs van Monique3
Hey Monique, ik ben blij dat de informatie jou goed heb gedaan. Nadat ik mijn thread hier op het forum heb geplaatst, en even verder ging lezen kwam ik erachter dat er meerdere mensen van haarweb.nl al op de hoogte zijn van het klonen van het haar. Hoewel het product nog niet op de markt is, is het aardig op weg. Naar aanleiding van wat ik gelezen heb hier op verschillende forums met betrekking tot haarklonen, zijn er zelfs artsen geweest die wellicht het in praktijk hebben gebracht. Of dat waar is, is nog de vraag. Het geeft ieder geval mij het gevoel dat we dichtbij de oplossing zitten waar alle lotgenoten van haarweb.nl mee zitten.

Groets,

Agnes
agnes is offline   Met citaat reageren