Los bericht bekijken
Oud 15 december 2013, 19:13   #11
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Ik mis nog steeds het voorsteltopic !

Ik blijf het lastig vinden om lotgenoten te woord te staan of te adviseren. Veelal is niet uit een bericht te halen of iemand man of vrouw is, welke medicatie hij/zij al gebruikt, een HT heeft gehad, een haarwerk draagt .... Soms reageer ik daarom niet eens, omdat ik geen zin heb om eerst oudere berichten van iemand te zoeken / te lezen om achter deze achtergrondinfo te komen (als het al ergens staat

Waarom heeft de een wel een tabblad 'over mij' bij zijn profiel en een ander niet? Dit zou een ieder in kunnen vullen (en hoeft voorstel topic niet persé m.i.)

Het is ook niet helder/duidelijk voor de leden dat zij in hun handtekening hun regime kunnen zetten. Dit gebeurt dus ook veel niet.

Kan er naast het voorsteltopic ook nog een topic komen, zoiets van: Lees dit eerst! Waarin de regels van het forum zijn opgenomen? Wat je in je handtekening 'kan' zetten, wat je op tabblad 'over mij' kan zetten, etc.

Beste moderators, succes met het forum en een beetje 'verfrissing' & 'helderheid' kan nooit kwaad.

Groetjes van Astrid
Astrid26 is offline   Met citaat reageren