Los bericht bekijken
Oud 8 april 2010, 12:44   #8
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
fotos van hoe mijn donor eruit ziet....
het jeukt/kriebelt al lichtjes dus is al aan het genezen....
kon ik herbeginnen , ik had gewoon 2 grote FUE's gedaan , had mij een scar bespaard, al is de scar wel niet zo slecht, er lopen wel gasten rond met veel ergere scars dan ik
Hey Wesley,

eindelijk, je HT na al die tijd wachten!!! Ziet er netjes uit hoor. Ik was ook echt goed op me gemak bij Pro Hair en ben het helemaal met je eens. Wat een verschil tussen en FUT en een FUE behandeling.

Ik moet 1 dezer dagen ook weer eens een post up maken van mijn HT nu 6 maanden geleden. Zou ik vorige maand al doen... Zodra mijn vriendin en ik beiden vrij zijn, zal ik ook weer is wat fototjes plaatsen, want zij maakt dan de foto's, want dat lukt me alleen niet..

Mijn FUT litteken loopt eigenlijk ook net zoals jou litteken, in een soort van "smiley", hetgeen zo genoemd werd door Dr.Gho, waar ik 2 jaar geleden op consult ben geweest. Hoewel die van mij wel een hele diepe "glimlach" heeft. Had ermee te maken dat ik een erg strakke hoofdhuid heb. Aan de zijkanten boven mijn oren is ie wel weer een stukje smaller overigens.

Heel veel succes met je herstel!

Laatst gewijzigd door vin79; 8 april 2010 om 12:47
vin79 is offline   Met citaat reageren