Los bericht bekijken
Oud 8 april 2010, 14:19   #11
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink dank je jongens

niks voor de gek gehouden hoor jongens , mijn kruin was altijd wel wat dunner ,vooral de belichting speelt een belangrijke rol , al moet ik wel zeggen dat de fotos van januari 2009 de kruin wel nog dikker was dan wat ze nu was , waardoor het kwam weet ik niet, aga toch nog iets doorgegaan ondankt alles ? mischien waren de kruinhaartjes al te erg beschadigd voor ik aan duta begonnen ben ,ik heb nooit fotos gepost met toppik op mijn haar , tenzij ik het altijd vermeld heb bij de info...
op sommige fotos was mijn haar nog langer bovenop , gewoon vooraan wat bijknippen, zal de kruin ook wel wat dikker getoont hebben op de fotos....

wel sabine zei het ook , dat het nu wel wereld van verschil gaat geven van 30-35 grafts vooraan naar 65 grafts nu , en de kruin van 20 grafts naar 60 grafts , zou normaal heel dicht moeten zitten...

wel norwood 2 , ik heb nu al paar keer die opmerking gekregen ook van mensen hier thuis : het staat je wel nog zo kortgeschoren , maarja , met die scar zou ik teveel in de belangstelling lopen vrees ik

ik zou graag mijn haar naar achter dragen of wat langer en zo aan de beide zijkanten kammen, eens zien wat het geeft als het voor de oren hangt
zo een hanekam wil ik ook al jaren , mischien toch even proberen of het haalbaar is, eens al de graftjes doorgegroeid zijn...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren