Discussie: 900 extra grafts
Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2010, 21:14   #2
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Thuis na een dagje België. De hele ervaring kunnen jullie lezen in mijn blog

Blij dat ik weer thuis ben. De ingreep was voor mij een makkie (de dames moesten wel hard werken), maar het verkeer was moordend! En zo'n superautomobilist ben ik toch al niet

900 grafts erbij dus, waarmee ik nu op een totaal van 2300 zit. Een kleine jongen hier op het forum.

Ik ga het nu even rustig aan doen en als er foto's zijn, dan zet ik die in mijn blog ...
Hey Tony,

Jij weer terug en er weer 900 grafts bij ! En nu dus op 2.300 [net zoals ik momenteel].

Je blog meldt oa. "Achterop is amper iets bijzonders te zien. Het haar dekt goed".

Dat camoufleren is dus ook prima gegaan, je had je haar zo'n 11 cm lang, dat dekt dus nog mooi [had ik je al voorspeld].

Ik ga dan meestal na een weekje of 2 naar de kapper en laat het lange haar van achteren wat fatsoeneren, zonder dat je ziet dat het er onder kaal is.

Moet lukken.

Na een maandje of 3 á 4 kan je het aan de achterzijde weer in één haarlaag laten knippen.

Of misschien al na 2 maanden [als je voor een kort koppie gaat].

Succes.

Gr Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 18 mei 2010 om 21:23
roloff is offline   Met citaat reageren