Discussie: 900 extra grafts
Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2010, 21:41   #3
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Jij weer terug en er weer 900 grafts bij ! En nu dus op 2.300 [net zoals ik momenteel].

Je blog meldt oa. "Achterop is amper iets bijzonders te zien. Het haar dekt goed".

Dat camoufleren is dus ook prima gegaan, je had je haar zo'n 11 cm lang, dat dekt dus nog mooi [had ik je al voorspeld].

Ik ga dan meestal na een weekje of 2 naar de kapper en laat het lange haar van achteren wat fatsoeneren, zonder dat je ziet dat het er onder kaal is.

Moet lukken.

Na een maandje of 3 á 4 kan je het aan de achterzijde weer in één haarlaag laten knippen.

Of misschien al na 2 maanden [als je voor een kort koppie gaat].
Je had inderdaad gelijk, zo'n strookje stelt toch minder voor dan ik vreesde. Afgezien van een lichte 'deuk' is er niks te zien. Zelfs niet als ik achterover leun en mijn haren naar beneden hangen.

Maar ik ga liefst geen weken wachten op een knipbeurt. Als het even kan wil ik volgende week dinsdag geknipt op het werk verschijnen. Als iemand dan iets meent te zien, dan zal die persoon aannemen dat het bij de nieuwe coupe hoort

Ik heb daarom een afspraak gemaakt bij Haartendens (als ze me willen hebben). Zelfs als wefts niet nodig zijn, dan word ik er allicht wijzer van. Ik hoop dat ze mijn haar willen knippen en (heel voorzichtig) wassen. Ik vermoed dat ze heel ervaren moeten zijn met het knippen van haar in afwijkende situaties. Ik bedoel bijvoorbeeld dusdanig knippen dat het perfect matcht met een haarwerk en op een dusdanige manier dat het niet meteen al na een week opvalt dat het haarwerk niet mee groeit

Zo'n raar strookje verdoezelen met een goede coupe zal voor hun waarschijnlijk een koud kunstje zijn.

Ik vind mijn lange haar op zich wel leuk, maar het is na bijna een half jaar zonder aandacht van een kapper wel slordig uitgegroeid.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren