Discussie: 900 extra grafts
Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2010, 05:34   #12
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Nee! Ze gaan maar lekker op hun vriendjes en vriendinnetjes oefenen!

Ik ben in mijn leven maar 3 keer bij een kapper geweest en 2 keer hebben ze 't compleet verknipt, zodat ik nog maandenlang voor joker liep; de 3e keer was de kapster(duidelijk een leerling van hooguit 16 jaar) na het wassen de klitten er met geweld uit aan 't trekken! Toen heb ik wel 4 keer steeds harder gegild, waarbij iedereen verbaasd onze kant op keek, totdat eindelijk de cheffin het werk kwam overnemen. Ik wilde niet dat er toch nog geknipt zou worden, en na het föhnen ben ik weggegaan. Zó weinig haren en dan trekt zo'n irritant domme kip er ook nog de helft uit...kon wel janken! Had eigenlijk schadevergoeding/smartegeld moeten eisen.
Nee, mij krijgen ze nooit meer naar een kapsalon.
Bah, dat is inderdaad een ervaring die mensen direct wegjaagt.

Aan mijn haar moeten ze ook niet te hard trekken. Ik weet niet waarom, maar ik ben heel gevoelig, zelfs trekken aan 1 haar vind ik al vervelend. En haren uitrukken wil ik ook vermijden! Ik was mijn haar eigenlijk altijd zelf om die reden, behalve als er persé gewassen en gespoeld moet worden voor een aanzetpermanentje of zo.

Maar zelf heb ik eigenlijk nooit te klagen gehad over kappers. De eerste 35 jaar van mijn leven ben ik steeds door dezelfde kapper geknipt. Nadeel is dan wel dat je automatisch steeds ongeveer dezelfde coupe krijgt. Na zijn pensioen (en helaas veel te snelle overlijden) ben ik wel behoorlijk zoekend geweest, maar over het meisje dat de laatste tijd mijn haren geknipt heeft mag ik niet klagen. Ze gaat mee in elke gril van me en maakt er toch steeds iets toonbaars van
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren