Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2010, 15:34   #4
Semih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 72
Geslacht:
Beste leden,

Ik had jullie foto's beloofd van mijn huidige sitiuatie, dus 4.5 weken na men ht.

Zowel in mijn inhammen als op mijn hoofd ben ik veel haar verloren. Dit is wel wat ik wel een beetje vreesde. Maar goed ze zullen dus tegen nieuwjaar er wel staan, vermoed ik.
Ik vraag me af of ik mij nog aan verdere haaruitval kan verwachten of heb ik mijn limiet al bereikt?
Momenteel is het een lelijk zicht, dus vanavond zal ik mijn haartjes kaalscheren en zo houden tot nieuwjaar.

Zouden jullie mij ook een degelijke shampoo kunnen aanraden? Ik heb ergens nizoral gelezen en iets van fructus.

@ AnthonieH

Hoe snel denk je dat mijn origenele haren er terug zullen staan? Spreken we dan over het zelfde groeiproces als bij de ht-haren?


@ jord-y


ja idd, net omdat ik dacht dat het tussen mijn inhammen nog goed dicht zat, maar blijkbaar was er volgens het ht-team daar ook al goed haaruitval te constateren.

Dank je wel

PS: ik had geen specifieke foto's genomen van voor men ht maar ik zal later zeker nog foto's posten van voor mijn ht. Dat geeft een beter totaalbeeld van de evolutie en de uiteindelijke resultaat.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 4.5 weken a.jpg‎ (140,1 KB, 1244x gelezen)
Bestandstype: jpg 4.5 weken b.jpg‎ (133,3 KB, 1130x gelezen)
Bestandstype: jpg 4.5 weken c.jpg‎ (83,5 KB, 1048x gelezen)
__________________
Status 06/2010: NW 2.5-3
  • HT 1 (fue): 3500 grafts (volgens de kliniek, maar voor veel kenners twijfelachtig) op 28 juli 2010 door Dorahospital, Istanbul
Status 08/2011: NW 1.5-2 (het ht gedeelte is wel amper 25-35 grafts/cm²)
  • HT 2 (fue): 2400 grafts op 9 april 2015 door Estecenter, Istanbul
Semih is offline   Met citaat reageren