Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2010, 16:51   #6
Semih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik ben overigens wel benieuwd naar je vóór-situatie. Ik kan namelijk niet zo goed begrijpen hoe andere klinieken meenden met 2000 grafts te kunnen volstaan. Maar mogelijk is het beeld nu erg vertekend door de shockloss.

Ik blijf overigens verbijsterd door het enorme aantal grafts dat is verplaatst. Hebben ze dat echt in 1 dag en binnen 8 uur gedaan? Weet je heel zeker dat het er 3500 zijn? Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze ruim 2 keer zo snel werken als ProHair.
Ja Anthonieh, Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat ze bij de schatting enkel naar mijn inhammen gekeken hebben, want ikzelf vond dat buiten mijn inhammen alles nog goed dicht zat.

Kan me wel inbeelden dat de foto's wel een vertekend beeld geven ma dat is dan de invloed van de shockloss. Uiteraard zal het gebied voor mijn ht ook al te kampen gehad met haarverlies dit weliswaar minimaal.

Tja om eerlijk te zijn heeft de dokter bij de consultatie het niet over grafts gehad maar enkel over het gewenste eindresultaat. Toen de assistente me vertelde dat het over 3500 grafts ging verschoot ik ook. Maar afgaande op hun ht-gebied is dat wel realistisch.

Bij het wassen durfde ik enkel van achter naar voor glijden met mijn handen en droogde ik mijn af met een haardroger.
Dus ik het kan nu geen kwaad op welke manier ik mijn haar aanraak? Mag ik mijn haar ook afdrogen met een handdoek?

Dankjewel
__________________
Status 06/2010: NW 2.5-3
  • HT 1 (fue): 3500 grafts (volgens de kliniek, maar voor veel kenners twijfelachtig) op 28 juli 2010 door Dorahospital, Istanbul
Status 08/2011: NW 1.5-2 (het ht gedeelte is wel amper 25-35 grafts/cm²)
  • HT 2 (fue): 2400 grafts op 9 april 2015 door Estecenter, Istanbul
Semih is offline   Met citaat reageren