Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2010, 19:52   #7
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Semih Bekijk bericht
Ja Anthonieh, Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat ze bij de schatting enkel naar mijn inhammen gekeken hebben, want ikzelf vond dat buiten mijn inhammen alles nog goed dicht zat.

Kan me wel inbeelden dat de foto's wel een vertekend beeld geven ma dat is dan de invloed van de shockloss. Uiteraard zal het gebied voor mijn ht ook al te kampen gehad met haarverlies dit weliswaar minimaal.

Tja om eerlijk te zijn heeft de dokter bij de consultatie het niet over grafts gehad maar enkel over het gewenste eindresultaat. Toen de assistente me vertelde dat het over 3500 grafts ging verschoot ik ook. Maar afgaande op hun ht-gebied is dat wel realistisch.

Bij het wassen durfde ik enkel van achter naar voor glijden met mijn handen en droogde ik mijn af met een haardroger.
Dus ik het kan nu geen kwaad op welke manier ik mijn haar aanraak? Mag ik mijn haar ook afdrogen met een handdoek?
Met een week kon je je haren al gerust goed wassen en afdrogen met een handdoek. Dus nu, na 4,5 week zeker! Na een week kon je ook al wel weer gaan sporten en je zou nu ook gerust weer aan contactsporten beginnen. Een bal op je kop of knal voor je kop met een bokshandschoen gaan je grafts nu echt niet meer beschadigen. Ze zijn volledig ingebed en rusten nu om over een maandje of 2 met een groeispurt te starten.

Als het werkelijk 3500 grafts zijn, dan krijg je -met de oude haren die er nog stonden- een flink volle kop met haar.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren