Discussie: Fue 1200 Transhair
Los bericht bekijken
Oud 30 september 2010, 17:36   #5
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass885 Bekijk bericht
Hey ziet er goed uit.

1. Volgens mij telt Transhair op een andere manier waardoor de 1200 grafts overeenkomen met ongeveer 2000 grafts bij een andere kliniek.

2. Moet wel zeggen dat het ontvangstgebied er nogal gehavend uitziet in vergelijking met andere foto's vlak na de behandeling bij bijvoorbeeld Prohair. Dit kan er mee te maken dat Transhair nog vrij onervaren is met FUE behandelingen.
Hey Bas S.

Je opmerking 1: "Volgens mij telt Transhair op een andere manier ...." [wat jij nu ziet zijn de vele korstjes/roofjes van het bloeden, dus lijkt het jou daarom 2.000 grafts .... , het zijn er 1.200]

Je opmerking 2: [houdt verband met het door mij onder 1. reeds gestelde:] Doordat Mr. Anoniem kennelijk redelijk veel heeft gebloed tijdens zijn HT [ik bloed ook relatief veel, dat verschilt heel duidelijk van persoon tot persoon] ziet zijn ontvangstgebied er - zoals jij stelt - nogal "gehavend" uit.

Ik ben persoonlijk geen fan van TransHair, méér van ProHair en Aestetic Clinics [en Gho/Hasci], maar dit heeft er echt niets mee te maken dat Transhair nog vrij onervaren is c.q. zou zijn met FUE-behandelingen [zogezegd de één bloedt meer dan de ander].

Ik voelde me "geroepen" toch even een nuchtere kijk op de zaken te geven.

Gr Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 30 september 2010 om 18:43
roloff is offline   Met citaat reageren