Los bericht bekijken
Oud 3 december 2010, 12:10   #13
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
ja hoor,

's ochtends om 8u zijn ze me komen ophalen vanuit het hotel en om 8u30 zijn ermee begonnen.

Het eruithalen van de 2200 grafts vanuit de donorgebied heeft ongeveer 3.5 uur geduurt.
Meteen erna hebben ze de gaatjes eringezet (1uur geduurt)

Hierna mocht ik lunchen.

om 14u zijn ze dan begonnen met 2 personen met de grafts erinte zetten en deze procedure heeft ongeveer 4 uur geduurt.

Hierna had ik 2 dagen geen last, maar vanaf de 3de dag had ik een beetje zwelling, deze is dan ook na 2d weggegaan.

Mijn fout was dat wanneer ik lotion moest gebruiken dat ik dit ook op de donorgebied had gesmeerd dat leidde tot een branderig gevoel op mijn donorgebied. Nog steeds last trouwens.

Hierna is alles goed verlopen tot ik de korstjes eraf moest wassen. Ik maakte ronddraaiende bewegingen maar kwamen ook losse haartjes erbij.
Meteen hen terug opgebeld of dit normaal was en ze beweerden(ook collegas hier) dat dit normaal was na 10 dagen. De korsten hielden die haartjes gewoon op zijn plaats, want de wortel zat er al in.

Dit was mijn ervaring in Istanbul. Mijn vriend kreeg 2900 grafts op een dag en heeft perfect resultaat na 8 maanden.

gr
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren