Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2011, 18:17   #5
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fue-man Bekijk bericht
Hoi Anthonie,
40jr oud, probleem zone 1/2 op mijn 31ste bij Laser A. in Hlem geweest. Erg spannend was dat allemaal. Natuurlijk ook maanden over gedacht toen, maar de irritatie was te groot. Enige taboe/onbegrip was er toen nog wel in de omgeving, maar de gedachte was "of niet meer zeiken of doen". Na diverse gesprekken en onderzoek dus gedaan en uiteindelijk (na een rib uit mn lijf in guldens toen die tijd) best tevreden over het resultaat, echter wel vraagtekens gezet bij de hoeveelheid die opgekomen is.....

Toen was het ook opvullen, maar de originele haren die er toen nog waren zijn nu weg. Proscar 1mg gebruikt in die tijd en leek echt te helpen, maar 3jr geleden gestopt ivm met kinderen (geen risico genomen). Ga nu weer beginnen.
dit wordt wel echt mijn laatste keer, dus laat ik ook mijn litteken opvullen. Heel jammer dat deze methode FUE er toen nog niet was.... Litteken is best wel even schrikken. Had deze tot op vandaag nog nooit gezien :-(.
De FUT heeft me toch wel 8 jr goed geholpenvind ik.

Zal asap wat fotos plaatsen.

gr
Fue-man

Oh, ik dacht dat klinieken niet zo happig waren om littekens op te vullen omdat de doorbloeding daar slecht is en het opkomstpercentage dan ook laag is...
Ambo is offline   Met citaat reageren