Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2011, 19:28   #6
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Succes met je ht!!! Hopelijk zal het je leven in zeer positieve zin veranderen.

Ikzelf heb er gereserveerd voor begin juli. Ik sta voor de klas en heb dan dus bijna 2 maanden hersteltijd.
Mijn eerste ht (FUT) deed ik al op 19- jarige leeftijd. Ik ben al kalende vanaf mijn 15de ongeveer. Alleen stond ik er toen nog niet zo bij stil.

Mijn eerste ht (opvulling inhammen) was een grote vergissing. Dat had ik nooit mogen doen. Het resultaat is echt miserabel en ik leid er nog steeds psychologisch onder. Om van het litteken achteraan nog maar te zwijgen ... . Ik scheer de geïmplanteerde haartjes namelijk met het scheermesje af 's morgens, zodat niemand ziet dat ik een ht heb laten doen. Aan het einde van de dag schieten ze er geleidelijk aan weer uit.

Gezien mijnvorige ervaring heb ik er heel veel schrik voor, maar leven met de situatie zoals ze nu is, is ook niet gemakkelijk.
Mijn 2de ht (dit keer FUE), in juli aanstaande, dus, wordt over de vorige ht heengezet en zal ook het middenstuk verdichten. Het worden er 2600, verdeeld over 2 dagen. Ik hoop ook dat niemand zal zien dat ik een ht heb ondergaan. Ook daar heb ik schrik voor.

Daarom is het fantastisch dat ik jouw verhaal hier mag volgen. Alle tips e.d. zijn van harte welkom.

Nogmaals ... veel sterkte en een zeer dichte haartoekomst gewenst in 2011!!!
Ben79 is offline   Met citaat reageren