Los bericht bekijken
Oud 21 april 2011, 17:57   #3
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
http://www.jinemed.com.tr/en/

Volgens mij hun website.

Maar wat een martelgang moet dit geweest zijn voor toch wel een spannende gebeurtenis, Michel. Kwalitatief een drama uiteraard, maar hoeft niet te betekenen dat 't resulaat en drama wordt. Eerlijk is eerlijk, regelmatig is dat het wel.

Lijkt wel een een aflevering van Jiskefet. Er zijn hier al verscheidene mensen geweest met diverse klachten over Turkije (slechte transplantatie, leugens over aantal grafts, geen Engelse taal, geen afspraak bekend enzovoorts) en dit is weer een verhaal die aan het rijtje toegevoegd kan worden. Ik heb het dan uiteraard enkel over die prijsvechters, want er zijn wel goede chirurgen daar, maar daar betaal je dan ook gewoon voor.

Ik loop altijd te zeiken over die braderies in Turkije, ik weet het, maar dit bevestigt enkel mijn afschuw nog meer. Ik vind het te schandalig voor woorden en je bent knettergek als je hier mee in zee gaat. Ik blijf het gewoon zeggen. Een haartransplantatie is iets voor het leven, dat kan je niet meer ruilen. Je bent er geweest, het zit erop, nu enkel afwachten want het ziet er wel rustig/goed uit. Maar jong toch, waar ben je aan begonnen.
Lucky is offline   Met citaat reageren