Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2011, 11:26   #72
Htisok
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2011
Berichten: 133
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinocan Bekijk bericht
Hoi Htisok,

hoop dat je een mooie resultaat krijgt.

Wat heb je betaald voor de 3100 grafts?

gr
Dat hoop ik ook! Over 6-8 maanden weet ik meer.

Uiteindelijk heb ik voor 3100 FUE grafts €5000,= betaald. Gaat nog wel een verhaaltje aan vooraf:

Transmed heeft nu (tot 1 juni 2011 ofzo) een aanbieding van €2,25 per graft bij een FUE behandeling. Maar heb het een stuk goedkoper gekregen; ik stuurde maandag een mail. Daarin ook gevraagd of er nog over de prijs kon onderhandeld worden, omdat ik ook veel goedkopere aanbiedingen heb gehad. In principe kon dit niet, ze konden misschien wel een vaste prijs afspreken. Normaal is de prijs €3/graft, maar ze hadden nu dus een voorjaars-aanbieding (tegenwoordig kan je alles in de voorjaarsaanbieding gooien blijkbaar, hehe) van €2,25/graft. Toen werd ik een dag later gebeld en toen vroeg Ayla wanneer ik eventueel wilde komen. Ik zei dat ik bij wijze van spreken morgen wel op het vliegtuig wilde stappen, waarop ze antwoordde: "Ok, als je dat doet, laat me even kijken, misschien dat ik een mooie korting voor je kan regelen." Ik was niet eens heel serieus toen ik het zei, maar een uur later belde ze me op dat ze voor €5000 2800 grafts zouden doen en misschien naar de 3000 grafts, als het mogelijk was, maar daar kon ze geen uitsluitsel over geven. Direct voor de volgende dag een ticket geboekt. Op de overeenkomst die ik getekend heb, hadden we dus een fixed price van te voren afgesproken van €5000 voor 2800 grafts, misschien zouden ze meer doen, hier hield ik absoluut geen rekening mee (stond ook niets van op de overeenkomst). Uiteindelijk hebben ze er gewoon 3100 grafts van gemaakt. Vind ik toch wel heel netjes van ze! Ayla zei dat de dokter wel een goede dag gehad zou hebben gehad, dat hij zomaar 300 grafts extra deed. Maar het kan ook een marketingtruc zijn om mensen met een goed gevoel naar huis te sturen! Als dat zo is: puik werk, 't is gelukt! Ik kan een ieder dus ook Transmed aanraden, moet natuurlijk wel even de resultaten afwachten...

Heb nog gevraagd of, indien ik vrienden of familie zou wijzen op de kliniek of ze het voor dezelfde prijs konden doen. Hierop zei Ayla van Transmed dat ze waarschijnlijk niet weer 3100 grafts voor €5000 zullen doen (zelfs niet voor familie of vrienden?! kunnen ook praatjes zijn, ben altijd sceptisch met prijs-praatjes, hehe). Ze vroeg ook of ik het niet op het VS forum wilde plaatsen wat ik had betaald (over haarweb.nl zei ze niets , dus deel het graag met jullie). Ayla is trouwens een fantastisch mens en heel behulpzaam!

Ik zie nu ook dat je bij Prohair niet veel duurder uit bent, wellicht dat je daar ook nog wel wat van de prijs af kan halen. Voor de prijs hoef je dus eigenlijk niet naar Istanbul toe, tenzij je echt voor de goedkope klinieken gaat, maar dat was geen optie voor mij. Het was overigens wel een beetje een impulsief besluit van me om een HT te laten doen. Zat er al langer mee in mijn hoofd, maar had afgelopen dinsdag echt niet gedacht dat ik er nu een HT op zou hebben zitten! Ik had toch wel goede dingen over Transmed gelezen, op andere fora vooral dan, dus direct maar de knoop doorgehakt. Kan het trouwens een ieder wel aanraden om het niet te plannen! Ik heb geen maandenlange spanning gehad! Slechts 2 nachtjes!

Vandaag voor het eerst mijn haar gewassen en het begint lekker te jeuken op mijn hoofd: dat is goed nieuws!


Hier weer even een kiekje van vandaag na de 1e wassing (dag 3 na behandeling):


Uploaded with ImageShack.us

Laatst gewijzigd door Htisok; 9 mei 2011 om 11:40 Reden: afbeelding toegevoegd van dag 3 na behandeling
Htisok is offline   Met citaat reageren